Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna m.in. za:
• osobistą i telefoniczną obsługę Klienta (frontdesk),
• sprzedaż produktów drukarni cyfrowej,
• wystawienie dokumentów sprzedaży,
• ewidencjonowanie i rozliczanie zleceń,
• nadzór nad obiegiem dokumentów w firmie.
Wymagania:
• biegła znajomość obsługi komputera i pakietu MS Office (lub podobny arkusz kalkulacyjny oraz edytor tekstu),
• znajomość zagadnień fakturowania sprzedaży oraz gospodarki magazynowej,
• łatwość nawiązywania kontaktów,
• komunikatywność,
• doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,
• odporność na stres,
• łatwość uczenia się,
• umiejętność sprawnego i szybkiego raportowania,
• sprawne dzielenie czasu między wieloma zadaniami równocześnie.
Mile widziane:
• znajomość branży poligraficznej,
• znajomość technologii poligraficznych,
• znajomość języków obcych.
Wymiar etatu
Preferujemy zatrudnienie na pełny etat – umowa o pracę (ale istnieje możliwość pracy w części pełnego wymiaru). Minimalne wykształcenie: średnie.
Osoby składające aplikacje prosimy o dołączenie zgody na przetwarzanie danych osobowych podczas rekrutacji.
Oferty prosimy składać wyłącznie pocztą elektroniczną na poniższy adres: rekrutacja@pasjadruk24.pl
PASJA to nowoczesna drukarnia z siedzibą w Mikołowie i oddziałem w Bielsku-Białej. Najczęściej nagradzana polska firma w branży sitodruku. Do naszej drukarni cyfrowej PasjaDruk24.pl w Bielsku-Białej szukamy świetnie zorganizowanej osoby, która z uśmiechem na ustach przywita wchodzących klientów i zapewni sprawne funkcjonowanie biura.